Blogi

Paskatieties šeit, lai iegūtu iedvesmojošus, izmaksu ietaupījumus un naudas iegūšanas atjauninājumus!

Programmatūra nekad nav gatavs produkts. Vienmēr atradīsies kaut kas, ko tai pievienot, vienkāršot vai pārskatīt. Iespējams, jūs to nemaz nenojaušat, taču mēs pastāvīgi atjauninām Ecofleet lietotni, pievienojot tai jaunas funkcijas un modernizējot to visos iespējamos veidos. Kopš 2016. gada sākuma līdz pat šodienai mēs atjauninājumus Ecofleet programmatūrai esam izlaiduši tieši 100 reižu – tie ir aptuveni 1,3 laidieni nedēļā. Kopumā esam uzlabojuši, pievienojuši, modernizējuši un izlabojuši gana daudz lietu, taču tagad aplūkosim 7 nozīmīgākās funkcijas un iespējas, kuras pievienotas vai atjauninātas pēdējo 17 mēnešu laikā (nenoteiktā kārtībā):

Uzdevumi tagad var būt atkārtoti UN konfigurējami

Ecofleet uzdevumi ir ļoti noderīgi mobilā darbaspēka (piemēram, pārdošanas, uzturēšanas, tīrīšanas komandu) vadīšanā, kad no biroja nepieciešams izsūtīt dažādus uzdevumus darbiniekiem. Šie uzdevumi var būt vienreizēji (piemēram, jādodas uz pārdošanas sanāksmi, un vai nu darījums tiek slēgts, vai netiek; pēc tam jāturpina darbs ar citiem potenciālajiem klientiem), taču dažiem klientiem tie var atkārtoties regulāros intervālos (piemēram, tirdzniecības pārstāvjiem katru pirmdienu jādodas uz noteiktu tirdzniecības vietu, lai pārbaudītu, vai ar uzstādīto produkta stendu viss ir kārtībā). Šādiem lietošanas gadījumiem esam pievienojuši atkārtotos uzdevumus – tas pats uzdevums darbiniekam tiek nozīmēts katru dienu/nedēļu/mēnesi jūsu noteiktajā laikā. Turklāt vēl viena jauna funkcija ļauj Ecofleet klientiem konfigurēt savu uzdevumu skatu. Tajā iespējams attēlot visdažādāko informāciju (klienta info, kartes skats, dažādas formas, papildu laukus, utt.), un nu ikviens var izveidot tādu uzdevumu skatu, kas vislabāk atbilst viņu vajadzībām – jums tikai atliek noskaidrot, ko jūs vēlaties.

Ecofleet mobilās lietotnes atjauninājums

Mēs varam lepoties ar modernu mobilo lietotni ar atbalstu gan Android, gan iOS ierīcēm, turklāt nu mēs to esam padarījuši vēl labāku. Navigācijai esam pievienojuši atbalstu trešās personas lietotnēm, piemēram, Google un Apple kartēm, kā arī Waze un Here. Tāpat uzlabojumi skāruši arī dizainu – tas kļuvis lietotājam vēl draudzīgāks. Visbeidzot, kas ir ne mazāk svarīgi, mobilajai lietotnei esam pievienojuši klientu moduli – tā, lai jūs varētu apskatīt un rediģēt visus savus klientus un viņu informāciju savā viedtālrunī. Vēl viena lieliska funkcija: tagad varat redzēt arī to, cik tālu no jums atrodas klienta birojs.

Autolog internetveikals (agrāk Mileage Log)

Automātiskais braukšanas žurnāls jau ilgu laiku ir bijusi vitāli svarīga Ecofleet sastāvdaļa. Daļai cilvēku ar to pilnībā pietiek, lai vienkāršotu un padarītu uzticamākus procesus, kas saistīti ar izdevumu atspoguļošanu nodokļu iestādēm/darba devējam. Viņu vajadzībām mēs esam radījuši un startējuši vienkāršotu Ecofleet versiju, kas satur tikai vienkārši lietojamo braukšanas žurnāla risinājumu. Tas tika startēts pērn ar nosaukumu Mileage Log, taču nu esam to pārdēvējuši par Autolog. Autolog ir internetveikals un pašapkalpošanās vide, kurā jūs varat iegādāties braukšanas žurnāla pakalpojumu, kuru papildina OBD “Plug'N'Play” ierīce – to iespējams uzstādīt pašu spēkiem vien dažu sekunžu laikā (Ecofleet Plug'n'Drive). Pēc tam visi jūsu braucieni tiek reģistrēti automātiski, un jūs varat izmantot pašapkalpošanās platformu, lai atjauninātu vai pazeminātu savu pakalpojumu atkarībā no jūsu vajadzībām.

Uzlabots klientu modulis

Klientu modulis ļauj jums importēt esošo klientu datubāzi un rediģēt to Ecofleet sistēmā. Klientu atrašanās vieta tiek vizualizēta uz kartes, izmantojot precīzas koordinātas. Tāpat ir iespējams konkrētus uzdevumus sasaistīt ar konkrētiem klientiem. Turklāt pērn mēs šo moduli padarījām vēl noderīgāku. Mēs tam pievienojām apmeklējumu skaitītāju attiecībā pret uzstādīto mērķi – tas nozīmē, ka jūs varat sekot līdzi tam, cik reižu jūsu komanda apmeklējusi konkrētu klientu un apskatīt, kā paveiktais sakrīt ar jūsu kopējiem mērķiem. Turklāt, ja jums ir daudz klientu un jūs nevēlaties skatīt tos visus, tagad ir iespējams aplūkot tikai jūs interesējošos klientus.

Lietošanas pamācība arī krievu valodā

Pagājušogad mēs savai lietošanas pamācībai pievienojām krievu valodu. Lai gan mums nav tiešu pārstāvniecību Krievijā, tā ir dzimtā valoda daudziem cilvēkiem visā pasaulē, jo īpaši – Eiropā. Kas sekos tālāk – ķīniešu valoda, vai varbūt spāņu? Pagaidām vēl ne, bet – kas zina...

Serveru uzlabojumi

Lai būtu iespējams uzturēt pastāvīgi pieaugošo klientu bāzi un nodrošinātu izsekošanu lielākos attālumos (2014. gadā mēs izsekojām vairāk nekā 1 miljardu kilometru, pērn – vismaz 2 miljardus kilometru), mēs regulāri uzlabojam mūsu serveru aparatūru un palielinām to kapacitāti. Rezultāts – stabilāka sistēma ar ātrāku ielādi. Starp citu, mūsu darbspējas laiku jūs varat apskatīt Ecofleet statusa lapā.

Atjaunināta API

API (no angļu val. – application programming interface jeb lietojumprogrammas saskarne) ļauj savstarpēji sasaistīt dažādas IT sistēmas. Piemēram, jūs varat savienot Ecofleet ar jūsu klientu attiecību pārvaldības (CRM) vai uzņēmuma resursu plānošanas (ERP) sistēmu, tādējādi šo sistēmu starpā pārsūtot vai sinhronizējot informāciju par klientiem, braucieniem, izdevumiem vai ieņēmumiem un atbrīvojoties no nepieciešamības manuāli ievadīt vai kopēt datus no vienas sistēmas uz otru. Pateicoties atjauninātajai API, izveidot šādas integrācijas nu kļuvis vēl vienkāršāk – tas noteikti patiks jūsu IT nodaļai.

Citi nozīmīgi uzlabojumi

Mūsu 100 programmatūras atjauninājumi nebūt neietver tikai 7 iepriekšminētās lietas – mēs esam paveikuši krietni vairāk. Tiesa gan, liela daļa šo uzlabojumu bija salīdzinoši nelieli un/vai attiecināmi uz fona darbību, tādēļ mūsu klienti tos, visticamāk, nemaz nepamana. Taču, neskaitot lielos, pamanāmos uzlabojumus, turpinājumā iepazīstinām jūs ar 5 citiem noderīgiem modernizējumiem, kurus noteikti ir vērts pieminēt.

Izvēlieties savus iecienītākos pārskatus. Jūs varat izveidot un saglabāt veidnes saviem iecienītākajiem pārskatiem – izvēlieties pārskatu, atzīmējiet vēlamos transportlīdzekļus, kurus vēlaties tajā parādīt, un saglabājiet. Nākamreiz, kad vēlaties to atvērt, vienkārši izvēlieties savu iecienītāko pārskatu no veidnes.

Lejupielādējiet visus uzdevumam pievienotos attēlus vienā reizē. Katram uzdevumam jūs varat pievienot vairākus attēlus. Piemēram, mūsu klients Green Wave šo iespēju izmanto darbam ar apdrošināšanas atlīdzības pieprasījumiem – attiecīgais process ietver daudz uzdevumu, un katram no tiem parasti ir daudz pievienotu fotogrāfiju. Iepriekš jums nācās tās lejupielādēt pa vienai – diezgan apgrūtinoši, vai ne? Taču tagad ar vienu klikšķi varat lejupielādēt visus attēlus no viena uzdevuma.

E-pasta veidne paziņojumiem par notikumiem. Notikumu paziņojumus jūs saņemat gadījumā, ja kāda persona vai apstāklis izraisa jūsu uzstādīto notikumu (piemēram, iebraukšana vai izbraukšana no noteiktas zonas, ātruma pārsniegšana, utt.). Tagad jums ir iespēja rediģēt šādos gadījumos izsūtīto e-pasta veidni. Piemēram, jūs ziņas beigās pat varat pierakstīt kādu joku, lai uzmundrinātu sevi – viss ir jūsu ziņā.

Autlo automātiskais autostāvvietu risinājums. Pērn mēs veicām Ecofleet integrāciju ar Autlo automātisko autostāvvietu risinājumu (http://autlo.com/en/) – tagad Ecofleet klienti var izvēlēties novietot savu automašīnu, apmaksu par autostāvvietu uzticot sistēmām. Protams, no maksāšanas par stāvvietu neizbēgt, taču jūs to vairs nekad nepiemirsīsiet izdarīt un tādējādi izvairīsieties no turpmāku sodu saņemšanas. Autlo patlaban darbojas tikai Igaunijā.

Rezervāciju statistika. Korporatīvās auto koplietošanas un transportlīdzekļu rezervēšanas nolūkiem mēs esam uzlabojuši statistikas daļu. Neskaitot vairākas citas lietas, mēs esam pievienojuši arī laika faktora opciju – piemēram, jūs varat izvēlēties statistiku apkopot tikai darba laikā. Šādā veidā varat redzēt statistiku tikai par to laika periodu, kas jums ir patiešām svarīgs.

  sept. 19, 2019     Sample HubSpot User