Blogi

Paskatieties šeit, lai iegūtu iedvesmojošus, izmaksu ietaupījumus un naudas iegūšanas atjauninājumus!

GPS autoparka izsekošanas sistēmas ieviešana jūsu uzņēmumā ir viens no visvienkāršākajiem veidiem, kā ievērojami paaugstināt autoparka produktivitāti, pateicoties daudzajām funkcijām, ko piedāvā mūsu Ecofleet programmatūra. Bobit Business Media nesen veiktajā aptaujā 59% autoparku vadītāji atzina, ka produktivitāte ir būtiska GPS izsekošanas sistēmas ieviešanas priekšrocība, apsteidzot degvielas patēriņa samazinājumu un uzlabotu maršrutu izstrādi.

Ieviešot Ecofleet sistēmu, ikviena tās priekšrocība pārvēršas paaugstinātā produktivitātē. No vairāk nekā 1000 aptaujātajiem dažāda lieluma privātuzņēmumu un valsts iestāžu autoparkiem 92% atzina, ka GPS izsekošana ir labvēlīgi ietekmējusi to autoparku un uzņēmējdarbību.

Par vidēji gandrīz 12% samazinājās arī autoparku darba izmaksas.  Turklāt par vidēji 10%, bet dažos uzņēmumos pat par 40%, samazinājās degvielas patēriņš. Autoparku vadītāji ziņoja, ka negadījumu izmaksas samazinājās par vidēji 21,1%.

Paaugstiniet produktivitāti un izdariet vairāk katru dienu ar katru transportlīdzekli, sekojot šiem padomiem ar mūsu GPS autoparka pārvaldības programmatūru.

1. Apkopes vienmēr laikā

Apkopju savlaicīga veikšana, izmantojot autoparka izsekošanas programmatūru, ir vienkārša. Lai arī jūsu transportlīdzekļiem var būt sagatavots stingrs eļļas maiņas grafiks, tā pamatā ir autovadītāju iesniegtie odometra dati vai vienkārši kalendāra laiks, un tajā var neņemt vērā transportlīdzekļu dzinēju darbības faktisko stundu skaitu. Šīs stundas bieži tiek neņemtas vērā, jo netiek atspoguļotas odometrā. Mūsu platforma piedāvā datus par dzinēja darba stundu skaitu, sniedzot jums reāllaika rādītājus profilaktiskās apkopes plānošanai, lai neliktu jums vai autovadītājiem minēt. Savlaicīga apkopju veikšana var mazināt bojājumus un transportlīdzekļu dīkstāves laiku, kā arī sniegt labāku priekšstatu par to, kad pienācis laiks nomainīt transportlīdzekļus.

2. Darba sākuma, beigu un pārtraukumu laiku uzraudzība

Viens no lielākajiem uzņēmuma izdevumu posteņiem ir personāla izmaksas. Uzņēmumos, kuros visi darbinieki strādā birojā, var viegli redzēt, cikos darbinieki sāk un beidz darbu un cik ilgu laiku pavada pārtraukumos. Taču, ja darbinieki atrodas ceļā, viņi ir neredzami. Šeit noder GPS autoparka izsekošana, kas ir viens no visnoderīgākajiem rīkiem darbinieku uzraudzībai un pārvaldībai.

Piemērs tam, cik daudz uzņēmums var ietaupīt uz darbaspēka izmaksu rēķina: darbinieki ierodas darba vietā ar 15 minūšu nokavēšanos, dodas 1 stundu ilgā pusdienu pārtraukumā un beidz darbu 15 minūtes pirms paredzētā laika. Kopā tiek zaudēta 1 stunda darba laika. Izmantojot automatizētās darba laika atskaites, to var uzraudzīt, novērst zaudēto laiku un pievienot šim laikam papildu darbus, paaugstinot katra darbinieka un/vai transportlīdzekļa dienas produktivitāti.

3. Maršrutu optimizēšana

Ekonomiski visizdevīgāko maršrutu atrašana un plānošana, lai izdarītu vairāk īsākā laika sprīdī, ir izaicinājums, ar ko dispečeri cīnās ik dienu. Viņu darba vietā parasti ir redzama liela pilsētas karte, kurā atzīmēti galamērķi ar mērķi sakārtot dienas braucienus tā, lai patērētu pēc iespējas mazāk laika un līdzekļu.

Ecofleet maršrutu optimizētājs ir lieliski piemērots rīks visa procesa automatizēšanai un digitalizēšanai. Tas nozīmēs teritorijas, kas jāapkalpo jūsu autovadītājiem, noteiks, kā vislabāk izmantot jūsu transportlīdzekļus, un pat parūpēsies par turpmāko piegāžu plānošanu, lai jūs varētu būt gatavi visam, ko nesīs diena.

Ecofleet GPS izsekošanas platformā ietilpstošo maršruta plānošanas rīku klāsts ļauj ne tikai gudrāk izstrādāt maršrutus un ļaut mūsu viedajai programmatūrai optimizēt to kārtību, bet arī parāda ietaupīto laiku un kilometru atšķirību pirms un pēc optimizēšanas. Vizualizējiet transportlīdzekļu uzdevumus un velciet un nometiet (drag&drop) darbus pēc nepieciešamības. Visas programmā veiktās izmaiņas uzreiz attālināti nonāk autovadītāju mobilajos tālruņos vai uz paneļa uzstādītajos planšetdatoros.

4. Mazāk dzinēja darbināšanas tukšgaitā

Divas minūtes darbinot transportlīdzekli tukšgaitā, tas patērē aptuveni tik daudz degvielas, cik nepieciešams viena kilometra nobraukšanai. Ziemā cilvēki mēdz darbināt dzinēju tukšgaitā biežāk nekā vasarā. Taču pat „uzsildīšanai“ ziemā nav nepieciešams darbināt transportlīdzekli tukšgaitā piecas minūtes; pietiek ar 30 sekundēm.

Vēl viena svarīga uzņēmuma izdevumu daļa ir degvielas izmaksas. Mūsu klienti ir novērojuši līdz 25% autoparka degvielas izmaksu samazinājumu, pateicoties dzinēja darbināšanas tukšgaitā ierobežošanai, izmantojot mūsu piegāžu plānotāju, kas ļauj sakārtot transportlīdzekļa galamērķu sarakstu tādā secībā, kas patērē vismazāk degvielas, kā arī autovadītāja ieradumu uzraudzību un citas funkcijas.

Pilnveidota autoparka pārvaldība, izmantojot mūsu sistēmu, būtiski samazina nobraukumu un degvielas patēriņu. Mazāk lieki nobrauktu kilometru un īsāks dzinēja darbināšanas tukšgaitā laiks samazina arī ar degvielu, eļļas maiņu, riepām un remontu saistītās izmaksas, kas nozīmē, ka vairāk laika tiek pavadīts strādājot un mazāk dīkstāvēs.

5. Drošības uzraudzība

Drošības paaugstināšana un negadījumu skaita samazināšana ir vislielākā motivācija autoparku pārvaldniekiem, kuri izmanto autovadītāju ieradumu pārvaldības tehnoloģiju.

Autovadītāja ieradumu pārvaldības sistēma sniedz autoparku pārvaldniekiem iespēju uzraudzīt vadītāja rādītājus attiecībā uz ātruma pārsniegšanu, paātrināšanos, bremzēšanu un citiem faktoriem, kas var ietekmēt drošību. Katram autovadītājam ir iespēja sekot līdzi saviem datiem mūsu lietotnē un salīdzināt tos ar pārējiem autoparka autovadītājiem.

Autovadītāju uzraudzībai var izmantot ātruma pārsniegšanas slieksni virs valstī spēkā esošā ātruma ierobežojuma un/vai fiksētu ātruma ierobežojumu. Mēs saprotam, ka uz dažādiem ceļiem ir spēkā atšķirīgi ātruma ierobežojumi, tāpēc esam izstrādājuši savu programmatūru bez iebūvētiem vietējiem ātruma ierobežojumiem. Ar šiem datiem mēs varam precīzāk kontrolēt, cik bieži autovadītājs faktiski pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu.

6. Uzdevumu pārvaldība un darbu dispečers

Ecofleet platformā iebūvētais uzdevumu pārvaldības un darbu dispečera modulis var revolucionizēt jūsu uzņēmējdarbību. Tagad autovadītājiem un dispečeriem ir iespēja tieši sazināties savā starpā, pārvaldīt darbus un sagatavot ceļazīmes attālināti bez nepieciešamības zvanīt vai sūtīt īsziņu autovadītājam. Dispečera rīcībā ir centralizētais sakaru portāls, un autovadītājam ir pieejama droša saziņas metode, izmantojot Ecofleet viedtālruņa lietotni.

Autovadītājiem būs piekļuve informācijai par maršrutu, norādījumiem pagriezienu pa pagriezienam un paziņojumiem par jauniem darbiem. Viņiem būs arī iespēja apstiprināt darbus tieši savā ierīcē, un, ierodoties galamērķī, lietotne automātiski pajautās vadītājam, vai darbs ir pabeigts, un ļaus pievienot komentāru. Dispečeriem vairs nav jāgaida līdz nākamajai dienai, lai sadalītu uzdevumus, jo sistēmā var ielādēt braucienu uzdevumus un informāciju 30 dienām uz priekšu.

Secinājumi

Viegli nosakiet, kad jūsu autoparka transportlīdzekļi netiek izmantoti efektīvi. Paaugstiniet produktivitāti un līdz ar to palieliniet apgrozījumu un uzlabojiet klientu apkalpošanu. Šo informāciju var izmantot arī kā noderīgu mācību rīku darbinieku izglītošanai par darba efektivitāti.

Izmantojot GPS autoparka izsekošanu, dispečeri var pieņemt ātrus un precīzus lēmumus un piešķirt darbus vispiemērotākajiem izpildītājiem. GPS izsekošana ļauj noteikt visefektīvākos maršrutus un organizēt autoparku atkarībā no atrašanās vietas. Vai, saņemot avārijas izsaukumus, nebūtu ērti uzreiz ieraudzīt vistuvāk esošo mehāniķi un nosūtīt viņu uz izsaukuma vietu?

  sept. 19, 2019     Sample HubSpot User