Solutions

Telemātika – vairāk nekā tikai transporta risinājums

Domājot par telemātikas risinājumiem, cilvēki bieži vien to saista ar transportlīdzekļu izsekošanu transporta nozarē. Tomēr mūsu pieredze liecina, ka mūsdienu telemātika var piedāvāt risinājumus, kas vienkāršo darbplūsmas daudz un dažādās nozarēs.

Mūsu pārdošanas komandas visā Eiropā dalījās ar aizraujošiem klientu stāstiem, kas izceļ mūsu risinājumu unikālo pielietojumu un parāda to reālo ietekmi.

Efektīva koordinācija kaitēkļu kontroles nozarē

Kaitēkļu apkarošanas uzņēmums saskārās ar izaicinājumu efektīvi sadalīt uzdevumus atbilstoši atrašanās vietai un darba veidam. Iepriekš viņi izmantoja vienkāršu WhatsApp čatu. Tagad, pateicoties FCPlus risinājumam, visa informācija ir vienuviet, un darbplūsmas koordinācija norit gludi.

Instrumentu pārvaldība – ne tikai transportlīdzekļu pārvaldība

Mums ir klients, kurš pastāvīgi saskārās ar pazudušiem instrumentiem – kurš ko izmanto un kur? Mūsu pārdošanas pārstāvim radās ideja izmantot to pašu rezervēšanas moduli instrumentu izsekošanai, ko izmantojam transportlīdzekļiem. Tagad visas rezervācijas un pieejamie laiki ir redzami kalendārā.

Datu vadīta pārdošanas aktivitāšu optimizācija

Kāds no mūsu klientiem izmanto telemātikas datus, lai analizētu pārdošanas komandas efektivitāti. Izsekojot laiku, kas pavadīts pie klientiem un tikšanās detaļas, viņi novērtē katram klientam veltīto laiku salīdzinājumā ar ienākumiem. Tas viņiem ļauj pieņemt pamatotus lēmumus un stratēģiski piešķirt resursus, pamatojoties uz katram klientam veltīto laiku.

Digitalizācija sociālās labklājības pakalpojumu sniegšanā

Telemātikas risinājumi arī palīdz sociālās labklājības pakalpojumu sniedzējiem vienkāršot pakalpojumu procesus – no mājas apmeklējumiem līdz maltīšu piegādes maršrutiem viss ir organizēts vienotā platformā. Tādējādi viņi var nodrošināt, ka nevienam netiek liegta palīdzība.

Telemātikai ir daudz plašāks pielietojums nekā tikai transportlīdzekļu izsekošana – neatkarīgi no tā, vai tas ir kaitēkļu kontroles nozarē, instrumentu pārvaldībā, pārdošanas efektivitātē vai sociālajos pakalpojumos. Mēs priecājamies atbalstīt klientus, kuri ir gatavi izmēģināt novatoriskus risinājumus, lai uzlabotu produktivitāti, efektivitāti un samazinātu laiku, kas veltīts ikdienas darba procesiem. Tā kā mūsu klienti turpina atklāt jaunus mūsu risinājumu pielietojumus, telemātikas nākotne šķiet bezgalīga un iespēju pilna.