Uncategorized

GUDRI TRANSPORTLĪDZEKĻU IZSEKOŠANAS RISINĀJUMI FOOD BANK (PĀRTIKAS BANKA) IKDIENAS DZĪVEI

Labdarības un atbalsta fonds Food Bank katru dienu pārvadā vidēji 12 tonnas ēdiena organizācijām, kas apgādā trūcīgos. 65% produktu ir pēdējā derīguma termiņa diena. Katra ceļā pavadītā stunda ir svarīga, tāpēc izmantojot viedos Fleet Complete risinājumus, darbs kļūst efektīvāks.

«Katru dienu agri no rīta automašīnas dodas uz tirdzniecības vietām, lai savāktu ēdienu ar tās dienas derīguma termiņu. Pēc tam ēdiens ir jānogādā noliktavās, jāsašķiro, jānosver un jāsadala grūtībās nonākušajiem cilvēkiem. Katru stundu šāda ēdiena patēriņa atbilstība mazinās, tādēļ mums jāstrādā ļoti ātri un viss jāpadara līdz pusdienlaikam,» saka Food Bank attīstības vadītājs Vaidotas Ilgius.

Palielinoties automašīnu skaitam, mērķis ir efektīvāk vadīt loģistiku

Līdz ar Food Bank automobiļu attīstību 2013. gadā, bija nepieciešams efektīvi uzraudzīt transportlīdzekļus un nodrošināt, lai savāktie produkti vienmēr laikus sasniegtu galamērķi. Kā stāsta V. Ilgius, daudz laika tika patērēts, ievācot informāciju par esošajiem autovadītājiem – atrašanās vieta, ārkārtas gadījumi un satiksme. Autovadītāji ne vienmēr bija sasniedzami: «Food Bank pieredze citās valstīs pierāda, ka šī uzņēmuma produkti ir ne vien lielisks, bet arī nepārspējams risinājums, tādēļ izvēlējāmies viņu piedāvātās iespējas un tajā pašā gadā sākām izmantot viņu galveno pakalpojumu paketi.»

Fleet Complete nodrošina Food Bank ar nepieciešamo aprīkojumu bez maksas, ļaujot automātiski pārvaldīt automobiļus un sniedzot reāllaika informāciju par to atrašanās vietām un braukšanas vēsturi.

Ne tikai autovadītāju, bet arī citu brīvprātīgo darbs ir efektīvāks

Labdarības un atbalsta fonda attīstības vadītājs ir gandarīts, ka, uzsākot inovatīvu risinājumu izmantošanu transportlīdzekļu uzturēšanai, tika atklāti efektīvāki veidi loģistikas organizēšanai: «Nu varam izsekot automašīnas kustībā un nepieciešamības gadījumā izmainīt maršrutu. Lai nodrošinātu efektīvākus problēmu risinājumus cilvēkiem, kas koordinē šo procesu, nepieciešamos datorus esam pārvietojuši no biroja uz noliktavām.»

Pašlaik Viļņā ir 4 Food Bank automašīnas ar GPS tehnoloģijās balstītu transporta kontroles un uzdevumu pārvaldības risinājumu sistēmu, kā arī 12 automašīnas citās pilsētās.

Tā kā palielinās automašīnu skaits, efektīva piekļuve informācijai ir svarīgs faktors, tādēļ Fleet Complete pārdošanas vadītāja Ieva Blažinskiene uzskata, ka organizācijas meklē viedus un ātrus risinājumus esošajām problēmām.

«Palielinoties Food Bank automašīnu skaitam, mēs pirmie piedāvājām risinājumu viņu vajadzībām. Galveno pakalpojumu pakete ļauj organizācijām pārliecināties, ka automašīnas vienmēr tiek izmantotas paredzētajam mērķim – izbraukšana un galamērķa sasniegšana paredzētajā laikā, tādējādi ietaupot laiku citiem brīvprātīgajiem darbiniekiem. Esam gandarīti, ka vairāk nekā piecus gadus mūsu risinājumi katru dienu palīdz šim cēlajam mērķim,» saka R. Laurelis.

Uzziniet vairāk par Fleet Complete risinājumiem šeit.

Related Articles