VAT Serviss ir Fleet Complete klients nedaudz vairāk kā pusgadu. Par Fleet Complete uzzinājuši pavisam nejauši, kad bija iegādājušies sava uzņēmuma vajadzībām lietotu auto, kurā bijusi uzstādīta kāda no Fleet Complete iekārtam. Noskaidrojot vairāk, kas tas īsti ir, ar uzņēmuma direktoru sazinājās mūsu pārdošanas projektu vadītājs Jānis. Kopš tā laika, mēs, Fleet Complete, esam patiesi priecīgi, ka spējam vairāk nekā apmierināt mūsu klienta vēlmes – tā intervijā atzina, SIA VAT Serviss direktors Toms Līdaka.
Mūsdienu straujajā biznesa vidē ar tradicionālām metodēm un parastiem pierakstiem ir praktiski neiespējami izturēt konkurenci, tā balstoties savā pieredzē apgalvo VAT Serviss direkors, izvēloties ieviest savā uzņēmumā Fleet Complete autoparka pārvaldības un mobilo uzdevumu vadības sistēmu. Jau iepriekš uzņēmums ir centies sistematizēt iekšējo darbu, taču izmantotā sistēma likusi vilties, programma bija dārga un nespēja nodrošināt veiksmīgu darba uzdevumu deleģēšanu un autoparka uzraudzību. Pēc tā laika uzņēmuma domām, tādas ir visas šada tipa programmas, taču ar Fleet Complete ir izdevies mainīt šo uzskatu.
Viens no iemesliem, kāpēc daudzi uzņēmumi reizēm baidās mainīt savu līdzšinējo darba uzskaites sistēmu vai ieviest kādu papildu risinājumu, ir neziņa, mīts par papildus izmaksām un tas, ka tiks izjaukta līdzšinējā pieraksta sistēma, riskam pakļaujot uzņēmuma sniegto pakalpojuma kvalitāti. Fleet Complete prioritāte ir palīdzēt uzņēmumiem savā ikdienā sakārtot ar pakalpojuma sniegšanu saistīto uzdevumu vadības sistēmu un efektīvāk pārvaldīt autoparku, samazinot liekus izdevumus. VAT Serviss direktors Toms Līdaka, strādājot DUS un mazumtirgotāju apkalpošanas nozarē jau vairāk kā 10 gadus, ar pārliecība saka: “Ja mēs nebūtu spēruši šādu soli, diez vai mūsu kompānijas izaugsme šogad būtu tik strauja, kāda tā ir bijusi. Attiecība pret pagājušo gadu esam izauguši par vairāk kā 900% un lielu lomu no izaugsmes spēlē tieši sistēmu sakārtotība. Mēs periodiski atgriežamies pie kāda no procesu sakārtošanas jautājumiem izmantojot Fleet Complete aplikāciju, jo potenciāls tai ir milzīgs, un iespējas pagaidām neesam izsmēluši.”
Toms Līdaka dalās pieredzē, ka pirms Fleet Complete sistēmas ieviešanas uzņēmumā VAT Serviss, darbinieks varēja izdarīt darbu un par to varbūt pat varēja nepiestādīt rēķinu, nebija nedz bildes, nedz kāds cits pavediens par to, ka darbs ir ticis izdarīts. Šobrīd šāda situācija uzņēmumā ir neiespējama, jo visu uzdevumu pabeigšanai ir nepieciešams fotoattēls, ka arī sistēma pati atsūta uzdevumu kopsavilkumu, līdz ar to informācija vairs netiek pazaudēta.
Ieviešot mobilo uzdevumu vadības sistēmu, autoparka pārvaldību vai jebkuru citu Fleet Complete piedāvāto risinājumu, klienti var sekot pamacībām pašmācības ceļā, kā arī ir iespējams organizēt papildus apmācības darbiniekiem, lai veiksmīgāk pārvaldītu aplikācijā piedāvātās iespējas. “Pirmatnējais sistēmas ieviešanas process bija ļoti ātrs, iekārta jau bija automašīnā, atlika tikai noslēgt līgumu un sāk sadarboties. Mums tas aizņēma pāris stundas”, intervijā atzina VAT Serviss direktors, “lielākā daļa darbinieku jau ir pieraduši un lieto aplikāciju ikdienā, un dara to daudz labprātāk nekā raksta dokumentus. Mūs pārsteidz programmatūras vienkāršotība un tai pašā laikā nebeidzamās iespējas, kas ir retums šādu programmu vidū.”
Šobrīd SIA VAT Serviss izmanto gan auto koplietošanas risinājumu, gan mobilo uzdevumu vadības sistēmu, veiksmīgi turpinot savu darbību dažādu uzņēmumu tehniskā nodrošinājuma uzraudzībai un uzturēšanai Latvijā, sniedzot kvalitatīvus servisa pakalpojumus.