Vispasaules pandēmijas apstākļos mums visvairāk rūp gan savas, gan tuvinieku veselības nosargāšana. Bet kā uzņēmēji, protams, domājam arī par to, kā no sarežģītajiem apstākļiem izkļūt iespējami neskartiem. Tāpēc varbūt tieši tagad ir īstais brīdis padomāt par to, kā tirdzniecību pārcelt uz interneta veikalu un kā piegādāt pasūtījumus klientiem, izvairoties no kontakta. Ar interneta veikala izveidošanu mēs tev palīdzēt nespējam, tomēr varam palīdzēt izveidot pasūtījumu izvadāšanai nepieciešamos procesus un tehniskos risinājumus.
Klienta pasūtījums kā konkrēts darba uzdevums tavam šoferim
Lai kādu programmatūru tu savā darbā izmantotu, tev par katru paku vai interneta veikala pasūtījumu ir divi ļoti svarīgi dati. Pirmkārt, katram pasūtījumam vai pakai noteikti ir kāds numurs vai nosaukums. Otrkārt, ir zināma adrese, uz kuru paku vai pasūtījumu ir nepieciešams nogādāt.
Fleet Complete platformā ir iespēja pārnest šos datus no tavas programmatūras uz lietojumprogrammas saskarni (API) un noformēt katru pasūtījumu vai paku kā konkrētu darba uzdevumu. Tad darba uzdevumus pēc vajadzības var vai nu automātiski vai manuāli sadalīt dažādiem kurjeriem.
Pārvadājumu maršrutu optimizācija
Kad darba uzdevumi ir sadalīti, šoferis tos visus redz savā mobilajā lietotnē. Lai izvadāšana būtu iespējami efektīva un šoferis varētu pilnībā koncentrēties uz braukšanu, esam izstrādājuši arī pārvadājumu maršrutu optimizācijas risinājumu. Tas nozīmē to, ka mūsu datorsistēma aprēķina īsāko ceļu nepieciešamo adrešu sasniegšanai, šoferim visi darbi ir sarindoti attiecīgā secībā un viņš var veikt tos pēc kārtas.
Piegādes laiks – maksimālas efektivitātes sasniegšanai
Papildus iepriekš minētajam iesakām darba atvieglošanai un vēl lielākas efektivitātes sasniegšanai izmantot piegādes laika logus. Tas nozīmē, ka gala klientam, noformējot pasūtījumu, vajadzētu izvēlēties, kādā laika posmā viņš savus sūtījumus vēlas saņemt.
Piegādes laika logs dod pasūtījumam vēl vienu parametru, pēc kura darāmos darbus var grupēt un optimizēt vēl efektīvāk. Raugoties no pakalpojuma sniedzēja perspektīvas, tas rada daudzas priekšrocības. Piemēram, tas dod iespēju efektīvāk organizēt noliktavas darbu, turklāt šāda darba organizācija der arī kaprīzāku produktu grupu piegādāšanai, piemēram, dziļi sasaldētiem produktiem utt.
Papildus piedāvājam gala klientiem arī iespēju sekot savai pakai vai pasūtījumam reāllaikā. Tas nozīmē, ka klienti, plānojot savu darbu, var vēl sekmīgāk paredzēt pakas atvešanas laiku. Rezultātā piegādes un nodošanas laiks ir īsāks.
Bezkontakta nodošanas iespēja
Papildus ierastajai parakstīšanas iespējai mēs piedāvājam arī iespēju nofotogrāfēt nodošanu caur mobilo lietotni. Tas nozīmē, ka sūtījumu nodošanu ir iespējams dokumentēt arī bez papīra un bez fiziska kontakta.
Pārskats par padarīto darbu
Papildus visam iepriekš minētajam iespējas, kā padarīt darbu efektīvāku, var meklēt, arī izmantojot iepriekš ievāktus datus. Tā iespējams sastādīt daudzveidīgus ziņojumus, kuros, balstoties uz tava biznesa veidu, var apkopot informāciju kā par nobrauktajiem kilometriem, nostrādātajām stundām un pieņemšanas aktiem, tā arī par daudz ko citu.
Ja tev šķiet, ka šāds risinājums varētu palīdzēt tev veiksmīgāk organizēt savu darbu šajā sarežģītajā laikā, noteikti sazinies ar mums!
Zvaniet: +371 67543131
Rakstiet: latvija@fleetcomplete.eu
Uzzināt vairāk informāciju par šo risinājumu.
Gandrīz visa mūsu komanda šobrīd strādā no mājām, tomēr ir sasniedzama, izmantojot tiešsaistes kanālus. Tas nozīmē, ka lielā mērā mūsu bizness, sākot ar demo veidošanu un beidzot ar pakalpojuma sniegšanai vajadzīgo iekārtu uzstādīšanu, arī pašlaik darbojas, kā ierasts.