Uncategorized

Pateicoties Ecofleet, dāņu jumtu segumu uzņēmums ietaupa 4−6 stundas dienā!

Dāņu jumtu segumu uzņēmuma Dansk Tagbearbejdning darba organizācija un klientu apkalpošanas pieeja atšķiras no nozarē ierastās kārtības.

Darba plūsmas optimizācija

Braucot pie klientiem un strādājot uz jumta dažādos objektos, darbinieki dienas laikā saskaras ar dažādiem izaicinājumiem. Ārējie faktori, piemēram, laikapstākļu izmaiņas, prasa ātru pielāgošanos un dienas uzdevumu pārplānošanu. Vienkārša autoparka pārvaldība līdz ar to neatbilda Dansk Tagbearbejdning vajadzībām. Viņi vēlējās risinājumu, kurā ir padomāts par visu biznesu kopā, kā arī optimizēt darba plūsmas plānošanu, lai padarītu to ienesīgāku.

Uzziniet, kā autoparka pārvaldība un biznesa inteliģence iet roku rokā.

Moduļu lietošana autoparka pārvaldības sistēmā

Dansk Tagbearbejdning iegādājās pamata autoparka pārvaldību ar atsevišķiem papildu moduļiem. Viņu darba plūsmas optimizācijai nepieciešamās vajadzības nodrošināt palīdz:

  • notikumu modulis;
  • uzdevumu modulis;
  • paplašinātā maršrutu optimizācija;
  • uzdevumu importēšana.
     

Tādējādi sistēma tiek izmantota vispārējai uzdevumu sadalei pa transportlīdzekļiem, kopējai uzdevumu piešķiršanai un maršrutu optimizācijai.

GPS sistēmas ieviešana

Uzņēmumi var skeptiski izturēties pret GPS sistēmu ieviešanu, taču sistēmas ieviešana Dansk Tagbearbejdning notika vieglāk nekā gaidīts.
 

„Pat ar minimālu darbinieku sagatavošanai veltītu laiku sistēma darbojas pilnībā kā paredzēts jau no pirmās dienas,“ saka Dansk Tagbearbejdning pārstāvis Kelds Markusens (Keld Markussen).

Autoparka pārvaldības efektivitāte atspoguļojas finanšu rezultātos

Pateicoties sistēmas sniegtajiem administrēšanas un plānošanas uzlabojumiem, Dansk Tagbearbejdning aktīvākajā sezonā katru dienu ietaupa 4-6 stundas laika.

Uzziniet, kā autoparka pārvaldības efektivitāte atspoguļojas finanšu rezultātos.

„Sistēma ļauj prātam atpūsties, jo vairs nav jāsatraucas par saspringtiem plānošanas periodiem. Darbiniekiem tiek nodrošināta viegla piekļuve informācijai, un viņiem pašiem nav jāiet uz biroju. Tiek atvieglota saziņa, jo planšetdatorā, kas atrodas transportlīdzeklī, iespējams iestatīt sev vēlamo valodu. Mēs atsakāmies no grūti salasāmām, ar roku rakstītām ceļazīmēm, kā arī netiek nozaudēti dokumenti,” saka Kelds Markusens.

Autoparka pārvaldība nodrošina labāku klientu apkalpošanu

Saziņa ar klientiem kļūst caurskatāmāka, nodrošinot labāku klientu apkalpošanu. Klientiem ir pieejama droša informācija par to, kad darbs konkrētajā adresē ir pabeigts, kā arī visas neskaidrības iespējams viegli atrisināt, pat ja tās radušās jau pirms ilgāka laika.

Dansk Tagbearbejdning sasniegtie ietaupījumi uzņēmumam ir stimuls nodrošināt klientiem vēl labāku apkalpošanu, kas galarezultātā atmaksājas.

Uzziniet, kā Green Wave optimizēja savu uzņēmējdarbību, pilnveidojot uzdevumu pārvaldību ar Ecofleet.

Dansk Tagbearbejdning ir pārliecināti, ka darba plūsmas optimizācija, atklātība un caurskatāmība, kā arī labāka klientu apkalpošana, dod uzņēmumam priekšrocības tirgū.

Related Articles